За Групата Ferrero понятието за корпоративна социална отговорност винаги се е свързвало с грижата за хората и местния район, а именно за служителите и бившите служители, потребителите, семействата и местните общности, в които работи. Тези принципи на социална отговорност са ръководели първите стъпки, които Ferrero е направило в Алба, като те остават непроменени и до днес.
Подходът на Групата Ferrero към устойчивото развитие понастоящем се основава на стратегията на компанията за социална отговорност: „Споделяме ценности, за да създаваме стойност“.
За Ferrero създаването на споделена стойност е практика, която засяга всички етапи от веригата на доставки: тя започва от грижата за хората, които са създали и продължават да създават историята на Групата, подкрепата на местните общности, насърчаването на активния начин на живот сред младежите и техните семейства, и стига чак до твърдия ангажимент по отношение на устойчивите земеделски практики, опазването и защитата на околната среда.
Понастоящем нашата стратегия за корпоративна социална отговорност е насочена в две основни области: Хората и Планетата..